vill du oxå skaffa silikonbröst?

Nej nu är det dags att ta upp det här. Detta fenomen som sprider sig bland kvinnor, tjejer, ja till och med flickor i Sverige! SILIKONBRÖST. De syns alltmer, när jag går ut på nått ställe känns det ibland som det är större procent som har sillisar än inte. Och det förekommer också hos allt yngre tjejer, vet många i min ålder som har eller som inom snar framtid ska skaffa silikonbröst och jag frågar mig själv why, WHY?



   
Vad har belivit snyggare?


Det har ju så otroligt många nackdelar!


1. Många tänker inte på att det faktiskt är ett stort ingrepp, man sövs ju ner! Det är inte som att ta hål i öronen direkt, som många verkar tro.
 
2. Det är fult!!! Jo tyvärr, det är faktiskt inte snyggt. Och nej, även om du vill att det ska se "naturligt" ut så kommer de ändå sticka ut som ett par bowlingklot. (se ovan)

3. Otroligt mycket kan ju faktiskt gå fel! Det kanske inte läker rätt, infektioner, börja läcka, konstig form.

4. Om du tror att det kommer höja självförtroendet har du fel. Det är din tankegång du måste ändra, inte din kropp. 

5. Många kan inte amma sina barn efter ingrepp. Och det är ju synd, det skapar närhet mellan mamman och barnet och bröstmjölk är ju det bästa för bebisarna. Amning hjälper även en att gå ner i vikt efter graviditet! 

6. Det är dyrt! 50 000 för ett par bröst är ju sinnessjukt! Och det är ju inte en engångsföretéelse heller, måste göras om var femte år. Köp dig en snygg väska (väskor!), res, spara för framtiden, ja vad som helst! Men lägg det inte på silikon.

7. Om du någon gång bestämmer dig för att ta ut silikonet så kommer brösten se ut som din gammel gammel mormors bröst. Kan du tänka dig! Hängande som tubsockor!

8. Du blir placerad i ett fack! Sorgligt men sant. Fast det kanske är där du vill stå, ytterligare en i raden bland de många andra.

Och nu då till fördelarna.

1. Grattis. Du kan börja inkassera dina gratis drinkar på krogen av kåta killar.

ciao


Kommentarer
Postat av: Patte

Jag har inte varit så lycklig som jag är just nu med mina silli bara snackar en jävla massa skit där uppe! Och mina silikone bröst är mycket större än hennes där uppe, och ser inte alls så hemska ut med den jävla motorvägen till klyfta hon har! Du är bara avrnsjuk! Och har inte råd med ett par själva hahah....

2011-08-22 @ 02:51:07
Postat av: Anonym

GILLA! Sillisar är skit

2011-10-03 @ 01:34:59
Postat av: Linnéa

Så jävla bra!!! Det är så jävla äckligt med silikonbröst!! Fy fan!! O kommentaren högst upp.. Haha fy fan vilken tönt!! Man är så sjukt osäker om man gör en sån grej.. Våga vara dig själv!!! Om

Min kille tex hade opererat in massa silikon för att få större muskler skulle jag tyckts att det var så jävla äckligt!! Man är finast om man är naturlig, så är det bara!! Sjukt bra skrivet av dig!! :)

2011-11-02 @ 01:56:20
Postat av: ...

Vågar inte vara sig själv? Alltså hallå... Dom som sätter sillisar gör det för sin egen skull, dom kanske mår dåligt över att dom kanske inte har bröst.

1, det är inte fult på alla!

2, kostar inte 50.000!

3, Man behöver inte byta ut dom efter 5 år.. 10 år om inte längre!

4, Man kan amma fast man har sillisar, man sätter bakom bröstmuskeln!

JÄVLA IDIOT TA REDA PÅ FAKTA INNAN DU SKRIVER!!!

2012-05-25 @ 10:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0