kolla skillnaden!



.

kolla vad hon ser olik ut på bilderna men jag måste säga att att hon var lika ful på både bilderna
Det inte normalt att man kan sminka sig så mycke det bara sjukt. Hon har ju mer smink än alla kändisar på oscar galan tillsammans, Men ändå fulare än mig när jag vaknar på morgon haha.
Snälla mina små söta läsare hoppas ni fattar vad jag pratar om . Desutom har min sminkare sagt att om man siminkar sig för mycke så kan man få massa hudsjukdomar







































Kommentarer
Postat av: Amanda

Grattis, du har nu officiellt inget liv.

2009-11-10 @ 19:58:05
URL: http://sattoh.blogg.se/
Postat av: Aisha

Gumman du verkar ha stora problem så lös de istället för att hacka på kissie hela tiden!! ett tips bara: skriv inte om folk för att få uppmärksamhet säger jag bara det lönar sig inte i längden!

2009-12-12 @ 19:32:05
URL: http://didierdrogba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0