fy vad jag hatar kissie


fan vad jag hatar kissie hon är så falsk bitch som tror hon är bättre än alla andra.
Hon hån låsas vara en ängel. tycker synd om dem som går med på det för hon är inte värd nåt alls.
i hela mitt liv så har jag levt normalt live med massa pengar och fame. Men kiise tror hon är bättre än mig för att hon är känd egenom sin äckliga blogg där hon snackar massa skit och sen får hon 10-15 tusen i månaden det är så dåligt. Kissie tror ju att hon ska kunna leva på det hela livet och att hon ska bli den nästa viktora silversted. Det får kissie drömma om länge bara hon låter mig leva mitt normal live och få massa pengar från min pappa

Kommentarer
Postat av: jess

wow. blev du ens godkänd i svenska? och KISSIE är underbar. Inget du kan säga ändrar det, och Kissie skulle aldrig vilja ha en kille som är med DIG. Du är efterbliven, hon är underbar. Så skitznacka dih härifrån slampa.

2009-11-10 @ 12:03:34
Postat av: M

Va fan är det här för blogg? Det måste ju va ett skämt? :O :O

2009-11-10 @ 12:13:28
Postat av: J u i c y ♥ - Diary of me

du måste verkligen må dåligt. Men jag förstår det, du vill vara som oss men du kommer aldrig lyckas bruden. h*ra

2009-11-10 @ 13:00:03
URL: http://itsjuicybitch.blogg.se/
Postat av: dedu

fyfaaann!! Asså sök hjälp, du är ju sykisk sjuk!!!:O Herreguud, asså jag menar..som om du är snyggare än det där?:S :O

2009-11-11 @ 16:53:43
Postat av: Sandra

hahaha, den bilden är ju inte enns kissie från början, är det inte du som är fejk ? :S

2010-05-25 @ 18:34:53
URL: http://sandraoder.blogg.se/
Postat av: lol

hahahhaa!? asså vafan? äru störd? ;o

göra om en bild på kissie som inte ens är hon? ahmen ok. asså fattar om du inte tkr om kissie för de gör inte ja heller, men du överreagerar väll lite? om man hatar nån så mkt som du säger att du gör så skriver man väll inte om den personen? eller letar bilder på den? om du nu hatar henne så mkt så skit i henne och skit i att skriva om henne? det är ju bara sjukt!

2010-06-11 @ 20:37:32
Postat av: Peter johansson

det där är bara fejk annars hade jag knullat henne upp och ner

2010-07-24 @ 19:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0