Ett samtal som förändrade mitt liv





Hejsan alla mina söta läsare. Hur mår ni? sj mår jag bra. Idag vid klockan 10 idag fick jag ett samtal från en
kvinna som heter Endeavor Agency hon är Tyra banks agent. Hon ringde mig för att jag hade tidgare iår träffat Tyra på en gala för utsätta unga tjejer.Jag och tyra pratade en el kväll med varandra om tejer i världen som hamnar i dålig läge och kan inte göra nåt för att inge  ger dem chansen. Jag måste säga den kvällen fick mig att tänka efter och för en gång skull så var jag smart och snackade med Tyra  som en smart tjej vilket Tyra gillade och så att hon skulle gilla att jobba med mig och jag så JA det klart jag vill det är ju dröm . Tyra tog mitt numer och sa att hon kommer att konatkta mig snart och nu efter 4 månader har hon gjort så jag är jätte glad och vill hjälpa alla tjejer och brätta för tyra vilka tjejer jag och hon kan jobba med så


SNÄLLA OM NI HAR NÅT TIPS OM VAD JAG KAN GÖRA SKRIVA DET PÅ MIN BLOGG DET SKULLE GÖRA MIG SKIT GLAD OCH SEN SÅ KLART KOMMER JAG BELÖNA DEM SOM GER BÄSTA TIPS
TACK :) PUSS LOVE YU

Kommentarer
Postat av: Anonym

angående kissies bilder.. ge dom till falsk sanning så att hon kan lägga ut dom på bloggen?

2009-11-11 @ 17:03:19
Postat av: carro

lägg ner bloggen helt skulle vara bra.

2009-11-11 @ 17:10:44
Postat av: Hana

Vafan ere för blogg du har? vem fan ska tro att du har snackat med Tyra Banks i Tel hela dagen, sluta ljug , lägg ner bloggen du tjänar inget på de -.-

2009-11-11 @ 17:34:03
URL: http://skorpanh.blogg.se/
Postat av: Anonym

fy fan vilken ful blogg, det är den absoluta fulaste bloggen ever

2009-11-11 @ 19:54:08
Postat av: Paulina

visa bilder på dig själv och din omgivning. det är därför jag läser bloggar för att se hur de lever (visat med bilder)

=) Kramiz

2009-11-11 @ 21:37:22
URL: http://www.okep.blogspot.com
Postat av: kissie

hahahahahha ja skrattar ihjäl mig , ljuger du för dig själv? ooofta du har pratat me tyra och ofta du tjänar pengar? vet du , pengar tjänar man endaast på bloggen om man har reklam på sidan å har du det ?

Nej .

mn här kommer jag aldrig att gå in igen för det var bara en engångsgrej.

Och angående att du stjäl bilder och lägger ut dom utan min tillåtelse det kan anmälas.



2009-11-13 @ 10:45:32
Postat av: jejje

haha, men skämtar du eller ?? hahahahaaaa

2009-11-13 @ 13:23:26
URL: http://litemer.blogg.se/
Postat av: Linda&Thäss

bullshiiet !!



allt du gör på din oseriösa stavfel blogg är att inte alls vara du och inte heller seriös :S VÄX UPP !

2009-11-13 @ 19:20:44
URL: http://nerlenare.blogg.se/
Postat av: kissie///// paulina maria denise danielsson

JAG HETER paulina maria denise danielsson



JAG HATAR ER ALLA LÄMMNA MIG I FRED...:@

OCH JO ALLA NAKEN BILDERNA VAR JAG MEN VADÅ VÅGAR DU INTE VISA SIG ELLER???!!!!! :@:@:@:@:@:@

JAG SVÄR PÅ MIN DÖD OM DU LÄGGER UT EN BILD PÅ DIG SKA JAG FIXA TILL DEN!!!!!!:@:@

HAHAHAH

2010-07-02 @ 21:10:00
Postat av: Charlotte

Kul för dig om det är sant. Inget jag kan avgöra, men lycka till i alla fall

2010-07-13 @ 13:34:16
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/
Postat av: Sara

Tyra skulle kontakta dig hahaha aa dröm vidare ,

2010-08-14 @ 14:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0